miercuri, 6 august 2008

Vacanta

In vacanta asta am pierdut timpul in general.Internet,colegi,iesiri in oras,de toate cele necesare ei.Pana cand prin 20 iulie am facut bagajul si am plecat cu mama intr-o calatorie pana in Constanta unde sta o verisoara ca doream si eu sa vad umpic marea anul asta.Prima saptamana a fost mai mult plaja dar noaptea sambata-duminica din prima saptamana a fost foarte frumoasa.O noapte in club foarte interesanta cu vreo 3 fete cu care m-am distrat.Apoi duminica a plecat mama si a inceput distractia din nou.Ultimele 4 zile in care am stat am dormit maxim 3 ore pe noapte iar cluburile si petrecerile in pijamale au fost la ordinea zilei.Avand in vedere ca excursia a fost fara cazare sau mancare platita pot sa zic ca a fost una foarte distractiva si interesanta in care am vazut si eu cum e viata la mare.Acum mai precis luni am revenit din nou acasa in rutina dar odihna si revederea cu fetele cu care ies pe afara m-a bucurat chiar daca deja jumatate din vacanta s-a dus.Deocamdata atat,urmatorul post va fii referitor la scoala ca doar sunt boboc.Keep reading.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Si pe blog te lauzi cu gagicile. :))

miru be spunea...

să ne scrii de la liceu.:-H