duminică, 24 august 2008

Unde voi invata?

Daca urasti scoala si nu te intereseaza cat ma duce capul nu te deranja sa citesti ce e mai jos.

Acum 8 ani si vreo 2 luni imi aduc aminte cum intram cuminte in curtea scolii numarul 4 din Medias.Primii 4 ani de generala au trecut foarte usor iar scoala primara a fost foarte frumoasa si din cauza invatatorului care a fost foarte bun.Apoi au urmat cei 4 de gimnaziu anuntati grei de mama dar doar clasa a 6-a ce mi-a pus niste probleme atunci cand am pierdut premiul I dar celelalte clase au fost frumoase mai ales cele 5-7 la engleza cu cea mai buna profesoara ce am avut-o vreodata si 5-8 la matematica cu un profesor si diriginte bun care m-a instruit bine.Cel mai mult am urat clasa a 8-a de engleza anul in care dupa ce aveam doar 10 la engleza a venit o (PROASTA) profesoara noua(m-am informat pe titularizare si am observat ca a luat 2.00 la examen) mi-a cam stricat cheful de engleza.Apoi au urmat tezele...Notele au fost de 8 la romana pe primul semestru in rest 9 la toate.Nota de admitere de liceu a fost un 9.33 muncit de care am fost destul de multumit si cu care m-am bucurat sa intru unde am vrut(cel mai bun profil din oras) al 6-lea cu cele 24 de fete in clasa si cu cei 3 colegi care imi vor fi colegi urmatorii 4 ani si cu,care eu sper ca ma voi intelege bine.Acum trebuie sa imi pregatesc uniforma si pentru liceu sa stii SNG Servicii.....Pazea ca vin!

Niciun comentariu: