luni, 4 august 2008

Cine sunt eu?

Sunt un baiat oarecare,dintr-un oras oarecare numit Medias.Deocamdata am doar 15 ani(nici aia neimpliniti) si sunt boboc la liceu.Ma numesc Moldovan Catalin si am deschis acest blog ca sa am un loc unde sa imi pun gandurile si ideile.
Ca sa ma descriu in cateva cuvinte:Sunt un baiat cam asa pe la 1:80 si vreo 75 de kilograme,par castaniu ochi verzi.Preferintele mele muzicale sunt rock-ul clasic in general dar sunt deschis si pentru orice alta muzica.Melodia preferata e Runaway de la Ryk-C iar cantareata preferata este Kelly Clarkson.Imi plac ca sporturi fotbalul si baschetul.Atat la fotbal cat si la baschet sustin echipa locala Gaz Metan Medias.Sper ca posturile mele o sa vi se para interesante si sper ca va va placea sa cititi acest blog.

Un comentariu:

miru be spunea...

în primul rând,ai zis două lucruri care se cam bat cap în cap şi anume rock-ul clasic şi kelly clarkson.cum poa' să asculţi rock clasic şi să-ţi placă aia?;))
şi în ultimul rând,nu ai fost prea convingător la partea cu anunţul matrimonial.